jtemplate.ru - free extensions for joomla
Αυτοί που κάνουν ότι τα ξέρουν όλα,
εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.
Γεια σου Επισκέπτη!
0 Προϊόντα
στο καλάθι σου!

Scanit F.A.Q.

> Πως παραγγέλνω; > Με πόσους τρόπους μπορώ να πληρώσω; > Πως παραλαμβάνω και τι χρεώνομαι; > Πως παρακολουθώ την παραγγελία μου; > Σε πόσο χρόνο παραλαμβάνω; > Πως μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μερικώς ή ολικώς; > Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή; > Διαθεσιμότητα προϊόντων > Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών; > Πως αλλάζω το προφίλ μου;
Πως παραγγέλνω

Στο SCANIT.gr μπορείς εύκολα να κάνεις την παραγγελία σου μέσω του site: όταν βρεις το προϊόν που χρειάζεται, πάτησε στην επιλογή «Προσθήκη στο Καλάθι» και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Επιστροφή

Με πόσους τρόπους μπορώ να πληρώσω

Απόδειξη λιανικής: Η εξόφληση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας για ποσό έως 1.500€ κατά την παράδοση του προϊόντος (Έξοδα Αντικαταβολής 1,90€) α) στον χώρο που επιλέξατε (σπίτι, γραφείο ) ή β) ή σε οποιοδήποτε Σημείο Παραλαβής EΛΤΑ. (Δείτε το δίκτυο εδώ)

  • Χρεωστική κάρτα/Πιστωτική κάρτα: VISA, MASTERCARD για απευθείας χρέωση ολόκληρου του ποσού.
    Ενδεχομένως κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σας στο κατάστημα μας να σας ζητηθούν από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών να αποστείλετε αντίγραφο της ταυτότητας και της κάρτας σας (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφιά) στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο fax 211 0120450. Για δική σας ασφάλεια θα πρέπει να είστε παρόν για την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική κάρτα που κάνετε την παραγγελία και την ταυτότητα σας.

  • Με Κατάθεση / Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
    Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας
    Eurobank
    0026.0002.66.0201535287Iban:GR64 0260 0020 0006 6020 1535 287
    Alpha146002320014860
    Εθνική710/470183-62Iban:GR9201107100000071047018362
    με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της. Έπειτα στέλνετε το καταθετήριο είτε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε με fax στο 211-0120450.

  • Σε περίπτωση συνολικού ποσού παραγγελίας από 1500€ και άνω σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας € 1.500 και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) άνω των 3.000€ θα πρέπει να εξοφλούνται αποκλειστικά με τους παρακάτω τρόπους:
    • Κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
    • Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

Τιμολόγιο: Στην Scanit 4Experience Α.Ε. έχετε τη δυνατότητα επιλογής του παραστατικού που θα εκδοθεί για την παραγγελία σας (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης). Η επιλογή τιμολογίου εκδίδεται σε εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες, με την προϋπόθεση ότι έχουν συμπληρώσει κατά την παραγγελία τους τα ακόλουθα στοιχεία: επωνυμία εταιρίας, επάγγελμα, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. & διεύθυνση Έδρας.

Επιστροφή

Πως παραλαμβάνω και τι χρεώνομαι

Η αποστολή γίνεται μέσω courier, παραλαβής από τα ΕΛΤΑ ή από την έδρα μας. Ο πίνακας με τις χρεώσεις είναι ο ακόλουθος:

Επιστροφή

Πως παρακολουθώ την παραγγελία μου

Η Παρακολούθηση Παραγγελίας από το SCANIT.gr γίνεται εύκολα και με τον παρακάτω τρόπο.

Aυτόματα: Την ώρα τοποθέτησης της παραγγελίας σας έχετε αυτόματη ειδοποίηση μέσω e-mail. Σε κάθε στάδιο της αποστολής λαμβάνετε αντίστοιχο ειδοποιητήριο στο e-mail που έχετε δηλώσει. Επίσης τον αριθμό voucher μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να εντοπίσετε την παραγγελία σας.

Επιστροφή

Σε πόσο χρόνο παραλαμβάνω

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν που επιλέγετε να αγοράσετε. Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής της παραγγελίας σας εμφανίζετε δίπλα στο προϊόν που επιλέγετε και υπολογίζεται σε εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται Σαββατοκύριακα και αργίες).

Επιστροφή

Πως μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μερικώς ή ολικώς

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εντελώς ή μερικώς, πριν την παραλαβή της. Επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών όπου θα σας ενημερώσουν για την διαδικασία της ακύρωσης καθώς και για την επιστροφή χρημάτων σας στην περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων: Για Πιστωτική κάρτα on-line η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 7-14 εργάσιμες ημέρες. Για Αντικαταβολή θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε δικαιούχος για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντός 7-14 εργάσιμων ημερών.

Επιστροφή

Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή

Το SCANIT.gr είναι πάντα κοντά σας. Ανάλογα με το λόγο επιστροφής της παραγγελίας σας, μέσω e-mail ενημερώνεται στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. την αιτία επιστροφής και επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να προχωρήσουμε στην επιστροφή του προϊόντος. Υπάρχει περίπτωση να σας ζητηθεί η συμπλήρωση φόρμας επιστροφής προϊόντων (RMA) για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Επιστροφή

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά και εμφανίζονται σε κάθε προϊόν στο κάτω μέρος δίπλα από την φωτογραφία του.

Επιστροφή

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής από την στιγμή εκείνη και μετά, βάσει του ισχύοντος εμπορικού δικαίου δε μπορούν να ωφελήσουν ή να επιβαρύνουν έναν πελάτη.

Επιστροφή

Πως αλλάζω το προφίλ μου

Η αλλαγή του προφίλ γίνεται μέσω αποστολής σχετικού αιτήματος στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6107905. Μπορείτε να δείτε τα προσωπικά σας στοιχεία με σύνδεσή σας στο e-shop και να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνσή σας.

Επιστροφή

 
 

Τι είναι το Scan IT

Βοήθεια

Προτεινόμενα Sites

 

Eλάτε σε επαφή